بسته حرفه ای Adobe Photoshop CS4 ME با پشتیبانی زبان فارسی

 

پس از انتشار نسخه جدید فتوشاپ و اضافه شدن قابلیت و ویژگی های فوق العاده به آن که با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شد، کاربران فارسی زبان بی صبرانه منتظر انتشار نسخه ی Middle East یا اصطلاحاً نسخه خاورمیانه این نرم افزار محبوب بوده اند تا بدون کوچک ترین دغدغه ای طراحی های خود را در محیط فتوشاپ انجام دهند. سایت پی سی دانلود نیز همچون گذشته در همان روز نخست این نرم افزار را به صورت رایگان جهت دانلود ارائه نمود که با استقبال کاربران مواجه شد، اکنون نیز مجموعه ای گرافیکی شامل نرم افزار Adobe Photoshop CS4 ME به همراه جعبه ابزاری کم نظیر مخصوص فتوشاپ شامل: گلچینی از ابزار طراحی مورد نیاز کلیه طراحان و گرافیست ها، مجموعه ای از تصاویر وکتور که خود شامل تصاویر زیبای اسلیمی همراه با تصاویر گرافیکی می باشد، ویژه علاقه مندان آماده عرضه شده است.
مجموعه ی پیش رو علاوه بر موارد فوق شامل کلیه فونت های رایج فارسی به همراه مجموعه ای از فونت های زیبا و نادر عربی بوده که برای بسیاری از طراحان این فونت ها ناشناخته و بعضاً حیرت آور خواهد بود. از دیگر محتویات این مجموعه چند مجله خارجی مرتبط با فتوشاپ به همراه گلچینی از طراحی های خلاقانه گرافیست های برتر دنیا می باشد همچنین مشکل دسترسی به راهنما (HELP) استفاده از Photoshop CS4 که دیگر به همراه نرم افزار عرضه نمی شود و جهت مطالعه آن نیاز به ارتباط اینترنتی و وصل شدن به سایت ادوبی هست با قرار دادن فایل راهنما به فرمت PDF بر طرف شده است.

محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:
- نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Extended ME
- مجموعه نادری از فونت های زیبای عربی
- مجموعه کلیه فونت های فارسی
- گلچینی از فونت های انگلیسی
 - جعبه ابزاری کم نظیر شامل منتخبی از زبیا ترین Brush , Action , Pattern , Texture ,Style

- مجموعه تصاویر زیبای وکتور شامل تصاویر وکتور اسلیمی و تصاویر وکتور گرافیکی با فرمت EPS
- منتخبی از مجلات خارجی مرتبط با فتوشاپ
- راهنمای کامل Photoshop CS4 با فرمت PDF ارائه شده توسط شرکت ادوبی

  


توضیحات هر قسمت به صورت تفضیلی:


- نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Extended ME :
فتوشاپ مشهور ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار ویرایش تصویر در دنیا می باشد. میلیون ها کاربر در سراسر جهان از این نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش تصاویر و خلق تصاویر جدید استفاده می کنند. Photoshop نرم افزاری ایده آل برای فیلم، تصاویر، فعالیت های حرفه ای چند رسانه ای و Graphic ی و طراحی Web با استفاده از قابلیت های سه بعدی و متحرک سازی برای افراد حرفه ای همچون مهندسان فنی می باشد. توضیحات بیشتر

ویژگی ها و قابلیت های جدید نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Extended ME:
- قابلیت‌ های بهبود یافته برای جابجا کردن، زوم کردن و چرخاندن تصاویر در هنگام ویرایش
- یک پالت بسیار جالب شامل گزینه ‌های لایه ‌های تنظیم کننده و ماسک ‌ها
- امکان تغییر ابعاد تصویر بدون تاثیر بر اجزای مشخص
- نوعی جدید از آمیختگی لایه‌ها برای ترکیب عکس هایی با فاصله کانونی متفاوت برای ایجاد عمق میدان روی عکس ‌ها
- همکاری بیشتر بین Photoshop و Lightroom خصوصاً برای ایجاد عکس‌های HDR و پانوراما و تصاویر چند لایه
- تنظیمات بیشتر برای چاپ مثل چاپ تصاویر 16 بیت در سیستم‌های مک و همچنین امکان دیدن مناطق خارج از  Gamut
- امکان ساخت پانورامای 360 درجه با استفاده از عکس‌های مختلف
- قابلیت‌های بیشتر برای پردازش فایل‌های خام یا Raw در برنامه ACR جدید یعنی Camera Raw 5
- امکان دیدن چندین سند باز در Tabهای مختلف تقریباً شبیه به برنامه مرورگر فایرفاکس
- پشتیبانی از زبان فارسی

 

 

 

- جعبه ابزار گرافیکی پی سی دانلود ویژه ای این مجموعه:
مجموعه فونت های عربی:
این مجموعه شامل فونت های زیبای عربی بوده که از آن جهت که ساختار زبان عربی و فارسی یکی می باشد با تغییراتی ناچیز به راحتی می توانید از آنها در طراحی های خود استفاده و از طرفی به خاطر عدم وجود برخی از این فونت ها در فونت های فارسی تمایز را به طراحی های خود ببخشید!
 

 

فونت های فارسی:مجموعه ای شامل بیش از 1400 فونت فارسی در 10 دسته مختلف شامل فونت های سری B ، فونت های سری 2، فونت های سری مریم ، فونت های سری نویسه ، فونت های سری IPT ، فونت های پروین 98, 2000, 2001, 2003, 2005 همگی دارای برنامه نصب و حذف به صورت خودکار است.
فونت های انگلیسی:
گلچینی از هزاران فونت زیبای انگلیسی بوده که سعی شده بیشتر فونت هایی ارائه شده بیشتر فونت هایی باشد که نیاز طراحان را از جهت استفاده از فونت های انگلیسی در کارهای خود برطرف نماید

مجموعه قلمو - Brushes Pack:
قلمو - Brush ها یکی از ابزار های بسیار مهم در هنگام طراحی می باشد که طراحان حرفه ای همیشه در طراحی های خود با خلق قلمو ها از این ابزار استفاده می برند. در این پکیج مجموعه از کارآمد ترین و زیباترین Brush ها جمع آوری شده است که توسط این براش ها به راحتی قادرید افکت هایی مانند ترک خوردن، افکت دود، مه، برخی اشیاء آماده و ... را به طرح های زیبای خود اضافه نمایید.
 

 

  

مجموعه استایل - Style Pack:استایل - Style ها حالات خاصی است که بیشتر به text ها اعمال می شود و به text جلوه ای ویژه می دهد مانند نوشته های از جنس فلزات و ...
 

 

 مجموعه دستور -  800 Actions:دستور - Action ها نیز مانند استایل ها حالات خاصی را اعمال می کنند با این تفاوت که علاوه بر خالات خاص می توان اعمال خاصی را نیز انجام داد مانند ساخت یک شی تنها با اعمال یک اکشن و یا روتوش یک تصویر و...
 

 

 مجموعه تدارج های رنگ - Gradinets Pack:تدارج رنگ - Gradinet ها ترکیباتی شامل بیش از یک رنگ کاربرد فراوانی در فتوشاپ دارند در که طراح در هنگام طراحی فرآخور طرحش از رنگ های متنوعی اسفاده می کند این مجموعه شامل گرادینت هایی آماده است با رنگ هایی زیبا و دلنشین.

 

 

 

مجموعه بافت - Texture Pack:بافت - Texture ها کاربردهای فراوانی در هنگام طراحی دارند و که مهمترین آن همان ساخت زمینه کار طراحی می باشد که این زمینه را می توان به بروی عناصر طراحی نیز اعمال نمود. طراحان قادرند طراحی های حرفه ای تری انجام داده و به عبارتی زمینه طراحی که از مهم ترین اجزاء طراحی می باشد را با کمک بافت های آماده ایجاد نموده که این با فت ها کاربرد زیادی در طراحی زمینه پوسترها، بروشورهای تبلیغاتی و سایر طراحی های گرافیکی داشته که اکثرا به دلیل عدم آشنایی اکثر طراحان فقط طراحان حرفه ای از چنین ابزاری استفاده می کنند

 

 مجموعه الگو قالب - Patterns Pack:الگو قالب - Pattern ها طراحان را قادر به ایجاد زمینه ها و طرح های زیبای گرافیکی می نماید و با توجه به اینکه برخی از فایل های موجود در این مجموعه Pattern در قالب وکتور می باشد مشکلی نیز از جهت از بین رفتن کیفیت در طراحی های با ابعاد بالا نخواهید داشت.
 

 

مجموعه فایل های وکتور - Vectors Pack:همانگونه که قبلا گفته شد فایل های وکتور، فایل هایی است که در آن عناصر و طرح های آماده ای وجود دارد که براحتی طراحان این طرح ها را در هنگام طراحی استفاده می کنند و خصوصیت ویژه آنها نوع و سبک های جدید آنهاست به علاوه انعطاف پذیری این گونه فایل ها با هر سایز و رزولیشنی بدون افت کیفیت آن هاست.
مجموعه فوق شامل تصاویر زیبای اسلیمی شامل طرح های گل و بوته با نقوش زیبای اسلیمی بوده که در زیر نمونه آن را مشاهده می کنید.

منبع:www.p30download.com


سری دوم بیش از 1000 تصویر وکتور که با نام وکتور های سایه ای معروف بوده، که اینگونه از تصاویر وکتور کاربرد روز افزونی را در میان طراحان و گرافیست ها داشته و با توجه به سبک اینگونه تصاویر وکتور و انعطاف پذیری بالای آنها، اینگونه تصاویر وکتور از محبوبیت بالایی در میان گرافیست ها برخوردار بوده که در مجموعه فوق سعی شده مجموعه کاملی از این تصاویر تقدیم شما گردد.

منبع:www.p30download.com 

سری سوم از مجموعه تصاویر وکتور که در زیر نمونه آن را مشاهده می کنید مجموعه از از زیباترین تصاویر وکتور گرافیکی بوده که سعی شده در مجموعه فوق نیاز طراحان و گرافیست ها را از اینگونه تصاویر زیبا برطرف نماییم.

منبع:www.p30download.com


مجموعه مجلات طراحی و گرافیک:
مجموعه از مجلات زیبای مرتبط با فتوشاپ که طراحان در این مجلات علاوه بر مشاهده نمونه کار بزرگان گرافیک دنیا و آشنایی با سبک های زیبای گرافیکی آنان می توانند از آموزش های نابی که در این مجلات وجود داشته نیز کمال استفاده را ببرند.

منبع:www.p30download.com


 


این مجموعه بر روی 1 دی وی دی - DVD و با بسته بندی شکیل تقدیم شما می گردد.


راهنمای خرید پستی شرایط و تعهدات
کلیه سفارشات بر حسب اولویت ثبت در سایت ارسال خواهند شد. به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.
از ارسال سفارش به مراکز دانشگاهی، خوابگاه های دانشجویی و پادگان های نظامی معذور هستیم، ترجیحاً نشانی منزل، شرکت و یا مغازه در فرم سفارش ثبت شود.


تعداد: 1 عدد دی وی دی
قیمت: 5500 تومان  خرید آنلاین بسته حرفه ای Adobe Photoshop CS4 ME با پشتیبانی از زبان فارسی - تحویل در محل  

محصولات گرافیکی مرتبط:
- سری آموزشی Lynda: Photoshop CS4 به همراه نرم افزار های مرتبط
- مجموعه تمامی نرم افزار های شرکت ادوبی Adobe CreativeSuite 4 Master Collection Ultimate
- مجموعه ی آموزش حرفه ای فتوشاپ Photoshop Top Secret (به زبان فارسی)

دیگر محصولات اختصاصی پی سی دانلود
مشاهده فروشگاه پی سی دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد